01.03.2008.
JKP "Tržnica" Novi Sad, u sklopu savremenog tržišnog poslovanja, organizovala je istraživanje koje je imalo za cilj da utvrdi stepen zadovoljstva korisnika tezgi na novosadskim pijacama. Anketa, u kojoj je učestvovalo 113 ispitanika, sprovedena je krajem februara na četiri novosadske pijace: Riblja, Futoška, Satelitska i Limanska.
Istraživanje je pokazalo da korisnici tezgi visoko vrednuju napore Tržnice da im obezbedi što bolje uslove za rad u tržišnoj utakmici sa hipermarketima, kojih je sve više ne samo na perifieriji grada, nego i u najgušće naseljenim stambenim oblastima. To se posebno odnosi na Limansku pijacu koju su korisnici ocenili najvišom prosečnom ocenom - 3,50, na skali od 1 do 5. Među različitim kriterijumima, najzadovoljniji su radom zaposlenih u ovom javnom preduzeću, što su vrednovali ocenom 4, kao i higijenom 3,7. Najnezadovojniji su prometima u poslednje vreme, što objašnjavaju rastom konkurencije i činjenicom da je, tradicionalno, februar mesec kada se najmanje kupuje.
Korisnici su pokazali najmanje zadovoljstvo na Futoškoj pijaci i to infrasturkurnom opremljenošću i uslovima rada, zbog čega se i sprovodi novi investicioni projekat unapređenja Futoške pijace.
Veliki broj primedbi odnosi se na "divlje prodavce" oko pijaca, koji koriste visoku posećenost i činjenicu da nikom ništa ne plaćaju, da zarade i ugroze promete lokalnih zakupaca, što nije u ingerenciji Tržnice.
Pijačna prodaja će u svakom slučaju opstati i u budućnosti, jer velika većina korisnika tezgi (čak 90%) vidi sebu u ovom poslu i u narednih nekoliko godina.
Kao glavni argumenti za kupovinu na pijacama i lokalnost potrošača posebno se ističu zdrava hrana, kupljena od samih individualnih proizvođača i proizvodi sa geografskim poreklom, od salašarskih jaja do domaćih sireva i voća bez štetnih hemijskih supstanci. Subota je najbolji pijačni dan, kada su sve novosadske pijace pune i ukupna atmosfera (zbog koje mnogi neizostavno dolaze na pijacu) i najbolja.
JKP "Tržnica" Novi Sad, kao lider i pionir u uvođenju savremenih poslovnih mehanizama u oblasti pijačne prodaje u našoj zemlji, želi ovim istraživanjem da sugeriše i ohrabri druga slična javna preduzeća da saznaju i uvaže mišljenje i stavove svojih korisnika i, u granicama svojih ingerencija i moći, pomognu da pijace ostanu i dalje važna mesta prodaje i simboli lokalnih sredina u našoj zemlji, ali i cele Srbije.
21101 Novi Sad
Žike Popovića 4
Tel: +381 (0)21 48 08 555
Faks: +381 (0)21 48 08 560
E-mail: office@nstrznica.co.rs
E-mail: trznicans@gmail.com
Tel: +381 (0)21 48 08 521
Tel: +381 (0)21 48 08 518
Radno vreme blagajne: svakog radnog dana od 7.00 do 14.00 časova
Tel: +381 (0)21 48 08 533
0800/111-125 (besplatan poziv)
Za sva pitanja, primedbe, sugestije, napišite nam poruku. Odgovorićemo u najkraćem mogućem roku.